slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

ПОШУКОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ

Сер жовтня 30, 2019 12:37 pm

Сквирська Т. О., студентка
Науковий керівник:
викладач Гарматюк О. В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Бурхливий розвиток сучасних цифрових технологій надало користувачам безмежні можливості для пошуку та обміну інформації в мережі Інтернет. Однак велика кількість різних даних, які розміщені на численних інтернет-ресурсах, збільшує час пошуку і ускладнює вибір потрібної інформації. Тому численні корпоративні ресурси в процесі конкуренції за свого споживача, активно застосовують технології сучасного інтернету-маркетингу, серед яких особливою популярністю користується пошуковий маркетинг.
Пошуковий маркетинг – це сукупність дій для залучення цільової аудиторії, робота з пошуковими системами. Це ширше поняття SEO. Також це комплексна послуга, що включає в себе ряд Інтернет-маркетингових заходів із залучення на інтернет-ресурс самих цільових, зацікавлених в представлених послугах або товарах на даний момент, користувачів з пошукових систем (Google, Bing, Яндекс) та інших каналів.
Основним завданням, яке вирішує SEM, пошуковий маркетинг, є збільшення, зростання відвідуваності сайту його цільовою аудиторією [1, с. 130].
Велика частина бізнес-проектів отримує від пошукового маркетингу (навіть в скороченому вигляді) величезну користь завдяки запуску контекстної реклами і оптимізації роботи сайту. Пошукова оптимізація принесе ефект через кілька місяців. А розробити і втілити контекстну рекламу можна всього за тиждень. За умови, що відділ продажів буде інтенсивно працювати.
SEO пошукова оптимізація – це основні роботи з внутрішніми факторами сайту, спрямовані на поліпшення позицій рейтингу сайту в результатах пошукової видачі. SЕО-оптимізація сайту проводиться з метою збільшення пошукового трафіку та залучення нових цільових користувачів. Залежно від ряду факторів, SEO пошукове просування може бути одним з найбільш вигідних і ефективних інструментів інтернет-маркетингу, тому що 80% відвідувачів сайту приходить саме з пошукових систем. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених користувачів потрапить на нього. Так 100% користувачів переходить за першими трьома посиланнями в результатах пошуку, 20-50% доходять до десятого посилання на першій сторінці видачі, і тільки 10-20% дістаються другої сторінки видачі [3, с. 28].
Пошуковий маркетинг складається з трьох частин:
- маркетинг;
- пошукова оптимізація;
- контекстна реклама.
- можливий різновид – замість трьох складається з двох останніх.
Якщо пропонують послуги маркетингу, вони обов'язково будуть в себе включати етап вивчення бізнесу і веб-ресурсу. Виконавець не тільки підбирає ключові слова, але і вникає в суть, специфіку роботи вашого бізнесу, розбирається, які переваги є перед конкурентами і чи існують вони. Проводиться короткий маркетинговий аудит. Відмінно буде, якщо виконавець з’ясує, на якому етапі знаходяться бізнес-процеси і чи є вони у вас.
Пошукова оптимізація – це сукупність дій по просуванню сайту згідно пошуковим системам. Тут стандартно: підбір запитів, аналіз веб-сайту, поради, придбання посилань, звітні дані.
Якщо говорять про маркетинг, то на цій частині роботи професійний виконавець буде починати не купувати посилання, а приступить до аналізу сайту. Потрібно, щоб в подальшому ресурс продавав товар, а не просто стояв на високих позиціях в пошукових системах. Відмінний виконавець намагатиметься вмовити замовника виконати його рекомендації.
Якщо не зробити аналіз сайту і бізнесу, контекстна реклама може бути безрезультатна. Коли ресурс поганий, то навіть якісна реклама не зможе окупитися, підняти рівень продажів. Якщо немає чіткого поділу між вашим товаром і аналогічним продуктом конкурента, заголовки тексту рекламних кампаній теж не дадуть переваги. В результаті - ніякого ефекту.
Якісний пошуковий маркетинг здатний принести прибуток шляхом залучення нових клієнтів. Це не просто, тому що необхідно хоча б співпрацювати з виконавцем і проводити оптимізацію сайту. Потрібно брати до уваги поради виконавця. Привести бізнес-процеси до поліпшеного варіанту хоча б за простим принципом. Як показує практика, багато замовників не здатні навчити власних менеджерів регулярно відслідковувати потік електронної пошти або приймати дзвінки з привітанням [2, с. 15].
Отже, пошуковий маркетинг схожий на справжнє мистецтво, оволодівши яким можна досягти приголомшливих результатів: адже користувачі в ненав'язливій формі отримують корисну інформацію, безпосередньо пов’язану з тематикою пошукових запитів. За останні роки цей вид маркетингу отримав заслужене визнання серед мільйонів інтернет-користувачів. Їх цілі, інтереси і потреби найкращим чином знаходять відображення в результатах пошуку, коли актуальна інформація по товарів або послуг виявляється в поле зору в найпотрібніший момент.

Список використаних джерел:
1. Ляшенко Г. П., Моткалюк Р. В. Інтернет-маркетинг та його інструменти. Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). 2013. № 3. С. 59–65.
2. Мельник Ю. М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 4. С. 43–54.
3. Пошуковий маркетинг, комплексне просування. Digital Agency: веб-сайт. URL: https://www.seotm.com/ua/services/pro/ (дата звернення: 5.10.2019)
 
Аліна Лисак
Повідомлень: 4
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 11:04 am

Re: ПОШУКОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ

Чет жовтня 31, 2019 11:28 am

Чому пошуковий маркетинг за останні роки отримав визнання серед багатьох інтернет-користувачів?
 
SaN_BoG
Повідомлень: 11
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 9:34 am

Re: ПОШУКОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ

П'ят листопада 01, 2019 10:01 am

Гарно налагоджений пошуковий маркетинг з використанням технологій пошукової оптимізації, дає змогу в повній мірі виконати запити інтернет користувачів. Крім того, інтернет магазини (та ін. що провадять свою діяльність в інтернеті) завдяки контекстній рекламі та методиці пошукового просування швидше знаходять свою цільову аудиторію, що сприяє росту та покращенню їх бізнес діяльності. При задоволенні обох сторін, зовсім не дивно, що пошуковий маркетинг отримав визнання серед інтернет користувачів.

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей