slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

КОНКУРЕНЦІЯ НА ТОРГІВЕЛЬНОМУ РИНКУ

Сер жовтня 30, 2019 12:17 pm

Гарник О. А., к.е.н., доцент
Кутащук В. В., магістрантка
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Торгівельницво – це площадка, де здійснюється діяльність купівлі-продажу на ринку різних видів товарів задля власного задоволення в плані грошового еквіваленту та задоволення споживача, але при умові кращого, якісного, конкурентоспроможного продукта.
Торгівельна площа ринку сума площ ринку (торговельних залів та торгових місць на відкритій території), де безпосередньо організується процес купівлі-продажу без урахування площ складів, допоміжних та адміністративних будинків (будівель), евакуаційних проходів [2].
Як швидко розширюється ринок завдяки інноваційних ідей, проектів, тим загрозливіша ситуація стає у виробництві товарів та наданні послуг підприємств, які здійснюють довготривалу діяльність на внутрішньому так і зовнішньому ринках.
Через загострення суперництва за збут товарів та послуг на ринку, підштовхує підприємців на пошук нових можливостей для виготовлення більш доброякісної продукції [4; ст.66].
На сьогодні можна виділити проблеми, що свідчать про відставання нашої країни у конкурентному оточенні на ринку, а саме: неприсутність науково-обґрунтованої урядової індустріальної політики та порядку державного управління конкурентоспроможністю; невисока дія господарських реформ на макроекономічній сходинці; ігнорування щодо посилення належного втручання країни в регулюванні та управлінні ідеї «економічного етатизму»; знехтування питань щодо якості як чинника підняття рівня конкурентоспроможності у зазначених завдань трансформації економіки; незначне фінансування науково-експериментальних розробок; занепад технологізації індустріального експорту [3; ст. 2].
Конкурувати означає боротися за місце та право реалізації власної ідеї, на покращення технологічного процесу, спрощення використання трудових ресурсів, регенерування природніх ресурсів, доступність у використанні інформації та вдосконалення технічної характеристики товарів.
Підприємство, яке конкурує, воно «виживає» за рахунок стратегічного планування, управління як підприємством так і його майбутніми проектами, аналізу економічних факторів, розширенню власних можливостей, завдяки залученню інвесторів, бізнес-ангелів, обліку фінансової звітності.
Конкурентоспроможність підприємства – це комплексна характеристика підприємства, що дає змогу ідентифікувати здатність господарського суб’єкта ефективно оперувати наявними ресурсами та можливостями, а також спроможність вести ефективнішу діяльність порівняно з іншими підприємствами галузі [1; ст. 120].
Для покращення діяльності та «виживання» треба задіяти всі можливі функції: стимулювання, прогнозування, контроль, організація, антикризовість та інші не менш важливі функція задля вчасної гнучкості до ризиків, захищеності та готовності до майбутніх нововведень, щоб вийти самому на ринок з бізнес-ідеєю або проектом, а також залишитись наприбутковому місці.

Список використаних джерел:
1. Джеджула В. В., Єпіфанова І. Ю., Гуменюк В. С. Конкурентоспроможність підприємства як економічна категорія. Економічний вісник запорізької державної інженерної академії. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ir.lib.vntu.edu.ua/
2. Законодавство України. Термін «Торговельна площа ринку». – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua
3. Плясецький В. В. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації економічних відносин України: проблеми та шляхи її удосконалення [Текст] / В.В. Плясецький О .В. Зайцев // Бізнес, цифрові інновації та підприємництво: стан, аналіз тенденцій та науково-економічний розвиток: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 22 грудня 2018 року), ГО «Львівська економічна фундація». – У 2-х частинах. – Львів: ЛЕФ, 2018. – Ч. 1. – С. 49-51.
4. Проблеми системного підходу в економіці. Конкурентоспроможність підприємств та принципи її фінансового забезпечення. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2018-5-10

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість