slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

ІННОВАЦІЙНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУЧАСНОМУ МІЖНАРОДНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ

Сер жовтня 30, 2019 12:18 pm

Лінчевська М. Ю., студентка
Науковий керівник:
д. е. н., доцент Калюжна Н. Г.
Київський національний торговельно-економічний університет

Сучасний етап розвитку світової економіки характеризується інтенсивним розширенням міжнародної підприємницької діяльності, що здійснюється через науково-технічну, виробничу, торговельну, сервісну та іншу взаємно корисну співпрацю суб'єктів господарювання двох чи більше країн (міжнародних партнерів). Однією з найбільш вагомих тенденцій у функціонуванні світової політико-економічної системи на сучасному етапі, яка впливає на міжнародну діяльність як малих компаній, так й великих корпорацій, слід вважати бурхливий розвиток інформаційних і високих технологій [1].
Інформаційні технології сьогодні проникають майже у всі сфери нашого життя і все частіше стають не просто трендом, а необхідністю. Інтеграція інноваційних технологій у бізнес-процеси покликана максимально спростити просування і продаж продукції на закордонних ринків та сприяти реалізації міжнародних проектів. Ключовими інноваційними інформаційними технологіями, які чинять безпосередній вплив на розвиток сучасного міжнародного підприємництва, слід вважати такі.
1. Штучний інтелект, який полегшує роботу з великою кількістю даних. Він став доступним завдяки розповсюдженню спам-фільтрів, чат-ботів та голосовому пошуку. Чат-боти гарантують якісний зворотний зв'язок без втручання людини, а голосові запити значно змінять пошукову оптимізацію. Роль штучного інтелекту у підвищенні ефективності міжнародної підприємницької діяльності полягає в тому, щоб збільшувати прибуток, зменшуючи при цьому кількість суто технічних процесів.
2. Інтернет-банкінг. Сьогодні гаманець людини – це її смартфон. Кількість користувачів інтернет-банкінгу щороку зростає. Кількість клієнтів інтернет-банкінгу в світі вже досягла 120 млн осіб, а оборот в Європі вже складає 5 млрд євро [4]. Банківський сектор відіграє ключову роль у розвитку фінансової галузі, економічному зростанні компаній та країн. Інтернет-банкінг сприяє прогресу бізнес стратегій та підвищенню конкурентоспроможності міжнародних компаній, тому аналітики радять максимально забезпечити клієнтів безготівковим способом оплати.
3. Персоналізований маркетинг. Реклама з безособовими закликами до дії вже не працює. Сьогодні компанія-суб’єкт міжнародного бізнесу має враховувати вік, стать, соціальний статус, інтереси людини, регіон проживання, особливості менталітету і навіть час доби. Клієнт має відчувати особливе ставлення до себе. Звісно, це вимагає значних людських зусиль, мінімізувати які допомагають новітні технології.
Найпоширенішою і найдоступнішою формою інформаційних технологій є Інтернет, який можна розглядати як «своєрідну інформаційну модель глобалізації в її нинішньому вигляді» [2]. Результатом розвитку Інтернету стала «віртуалізація ринку» – процес перенесення економічних процесів у віртуальне середовище. Найпоширенішим проявом віртуалізації ринку є інтернет-комерція, яка передбачає транскордонну торгівлю між суб’єктами господарювання різної странової приналежності, за якої зв’язок здійснюється за допомогою Інтернету.
З поміж найважливіших новітніх тенденцій в інформаційному просторі, які чинять безпосередній вплив на міжнародне підприємництво, варто відзначити стрімкий розвиток бездокументарної міжнародної торгівлі та інноваційних торгових платформ. Традиційно міжнародна торгівля базується на передачі від продавця покупцю не лише товару, але й повного пакета товаросупровідних документів [3]. Підготовка, передача і перевірка документів вимагає часу та здійснення витрат від сторін контрактів. До того ж документи можуть містити недоліки, помилки та навіть бути сфальсифікованими.. Українські експортери та їхні контрагенти можуть уникнути й подолати зазначені труднощі під час виконання міжнародних договорів постачання. Розвиток сучасних блокчейн-технологій гарантує безпечну та надійну передачу електронних записів.
Наостанок зазначимо, що безпосередня залежність від рівня впровадження інноваційних інформаційних технологій є лише однією з актуальних тенденцій в розвитку сучасного міжнародного підприємництва. До інших важливих чинників впливу на суб’єктів міжнародного бізнесу, які можуть як спростити, так й суттєво ускладнити їх діяльність, слід зазначити посилення протекціонізму у зовнішньоторговельній політиці країн, зростання ролі нематеріальних активів у формуванні конкурентних переваг на зовнішніх ринках, геополітичні конфлікти та ін. Відповідно, передумовою забезпечення ефективної діяльності суб’єктів міжнародного підприємництва є ретельне аналізування актуальних тенденцій трансформації світової політико-економічної системи та вироблення дієвих механізмів реагування.

Список використаних джерел:
1. Демкура Т. І. Тарас Демкура основні тенденції розвитку бізнесу [Електронний ресурс] / Тарас Демкура. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://www.tenews.org.ua/post/show/156 ... -zima-2019.
2. Кувалдин В. Глобализация – светлое будущее человечества? [Електронний ресурс] / Виктор Кувалдин. – 1110. – Режим доступу до ресурсу: http://www.manwb.ru/articles/world_toda ... re_VictKuv.
3. Звягін А. Міжнародна торгівля: тенденції 2019 року [Електронний ресурс] / Андрій Звягін. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: http://yur-gazeta.com/publications/prac ... -roku.html.
4. Голюк В. Я. інтернет-банкінг та особливості його використання в Україні [Електронний ресурс] / В. Я. Голюк, Т. А. Драпалюк. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: file:///C:/Users/Admin/Downloads/130975-280926-1-SM.pdf

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей