slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Сер жовтня 30, 2019 12:34 pm

Болецька В. П., студентка
Науковий керівник:
к. е. н., доцент Гуменюк А. В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Сучасний стан світового ринку характеризується зростанням важливості та цінності інформації. Однак, підприємства не можуть збільшити обсяг своєї комунікації при збільшенні кількості інформації, доступної споживачеві. У цих умовах зростає важливість комунікаційної функції маркетингу, а питання ефективності використання потенціалу засобів зв’язку стає найбільш актуальним.
Маркетингова комунікація – це двобічний процес, який передбачає, з одного боку, вплив на цільові та інші аудиторії, а з іншого боку, одержання зустрічної інформації про реакцію даних аудиторій на вплив, що здійснює фірма [1].
Політика маркетингової комунікації перспективний напрям діяльності підприємства, спрямований на забезпечення взаємодії з усіма суб'єктами маркетингової системи з метою задоволення потреб споживачів та отримання прибутку [2].
Комунікаційна маркетингова політика вивчає систему спільних поглядів, критеріїв та настанов сфери відносин між підприємствами та організаціями, з одного боку, та їх замовниками, з іншого, для досягнення маркетингових цілей.
Як правило, у маркетинговій діяльності підприємств існує два рівні комунікації: рівень загальної комунікації, в межах якого розробляється комунікативна політика підприємства, визначаються стратегічна цільова постановка та основні інструменти комунікації; рівень структурних підрозділів, на яких приймаються рішення щодо використання арсеналу комунікативних засобів. Це підрозділи реклами, стимулювання збуту, зв’язків з громадськістю, спонсорства тощо.
Комунікативну політику підприємства слід постійно вдосконалювати з урахуванням інформаційного навантаження клієнтів чи замовників, рівня розвитку внутрішніх та зовнішніх взаємодій підприємства з суб’єктами маркетингового середовища, а також з урахуванням різноманітності інструментів та засобів спілкування. Комплекс маркетингових комунікацій включає такі основні елементи: реклама, стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю та особистий продаж [3].
Концепція зв’язків з громадськістю полягає у виявленні зрілої та розвиненої корпоративної культури підприємництва, певного іміджу та стилю підприємства, поведінки керівників та персоналу між собою та суспільством. Успішна реалізація зв’язків з громадськістю дозволяє підприємству вийти на соціальну арену з метою досягнення максимально можливих показників його діяльності, через встановлення системи взаємодії з суспільством та активного використання внутрішнього потенціалу персоналу підприємства.
Масові комунікації поступаються місцем більш спеціалізованим, орієнтованим на конкретні сегменти цільової аудиторії. Зростає роль електронних інтерактивних засобів зв’язку.
Таким чином розвиток інформаційних технологій та інформаційне перевантаження цільової аудиторії зробили інтеграцію маркетингових комунікацій актуальною у часі, бюджеті та просторі. Така інтеграція передбачає використання сильних сторін та усунення слабких сторін кожного з інструментів маркетингових комунікацій.

Список використаних джерел:
1. Охріменко Г. В. Використання BTL – реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій в рекламній стратегії просування товару на ринок. Науковий вісник Волинського національного університету ім. Л. Українки. «Філологічні науки. Літературознавство». 2009. № 23. С. 48–52.
2. Мальська М. П., Мандюк Н. Л. Основи маркетингу у туризмі. Підручник. Суть і зміст маркетингової комунікаційної політики. URL: https:// pidruchniki.com / 88888 / marketing / komunikatsiyna_politika (дата звернення 02.10.2019)
3. Комплекс маркетингових комунікацій та його складові. Студопедія. Вища школопедія. URL: https :// studopedia.com.ua / 1_232064_kompleks-marketingovih-komunikatsiy-ta-yogo-skladovi.html (дата звернення 02.10.2019).
 
Богашко Олександр
Повідомлень: 31
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 10:10 am

Re: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Чет жовтня 31, 2019 11:35 am

В якому напрямі слід вдосконалювати комунікативну політику сучасних підприємств? Дякую!
 
Valentyna
Повідомлень: 7
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 9:31 am

Re: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

П'ят листопада 01, 2019 9:51 am

[quote="Богашко Олександр"]В якому напрямі слід вдосконалювати комунікативну політику сучасних підприємств? Дякую![/quote]
Ключовими факторами
успіху в комунікаційній політиці підприємств можна вважати використання
інтегрованої системи маркетингових комунікацій, тобто одночасно різних
каналів комунікацій, що створить можливості підвищення ефективності
комунікативної політики підприємства.
Дякую за запитання.

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість