вова гончарук
Тема Автор
Повідомлень: 49
З нами з: Сер листопада 11, 2020 7:49 am

ПРИХОВАНА РЕКЛАМА ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Сер листопада 18, 2020 9:39 am

Лисак А.А., бакалавр
Науковий керівник: Гарматюк О.В.
Уманський державний педагогічний
університет імені Павла Тичини

Прихована реклама продає, не продаючи. Вона надає потужний вплив на маси, формує позитивну репутацію компанії і лояльне ставлення аудиторії. Метод полягає в інтеграції бренду, продукту або послуги в події звичайному повсякденному житті через різні канали комунікації.
Головне правило прихованого маркетингу - відсутність прямої реклами. В даному випадку не варто говорити і писати «на пряму». Замість цього потрібно задіяти історії з життя, деталі, ситуації, емоції, переживання. Акцент ставиться не на самопіар, а на несенні користі, присутності в поле зору покупця. Таку рекламу небажано публікувати занадто часто. Крім того, важливо, щоб вона була чесною і правдивою.
Сама тактика передбачає використання комплексу технологій, завдяки яким вибудовуються асоціативні зв'язки з товаром або торговою маркою. Саме так відбувається вплив на рівні підсвідомості.
Прихована реклама виконує функцію рекламування не у відкритій формі, а у прихованій, не використовуючи прямих каналів розповсюдження рекламних засобів і не вказує рекламодавця.
Ключові функції прихованої реклами:
1. закріплення асоціюються з компанією образів у свідомості покупців;
2. антиреклама основних конкурентів;
3. створення потреби в продукті;
4. презентація нових або оновлених товарів; підвищення впізнаваності торгової марки;
5. збільшення обсягів продажів;
6. дискредитація негативних думок;
7. формування позитивного іміджу в мережі.
На даний момент, найбільш популярним видом медіа в Україні є телебачення Телевізійний сегмент медіа-ринку є найактуальнішим для рекламодавців, а частка ринку телереклами залишається найбільшою в загальній структурі ринку медіа-реклами. Більшість споживачів досить часто проводять свій вільний час перед телевізором [1].
Телебачення є одним з основних засобів масової інформації за допомогою якого здійснюється задоволення інформаційних, естетичних, культурних, політичних потреб населення. Телебачення є ефективним інструментом маркетингових комунікацій. Ще можемо сказати що, реклама під час рейтингового телевізійного шоу є дорогою, та ефективною, тому що має велику кількість переглядів.
На даний час, телебачення притримується принципу інфотейменту – це новий вид телебачення, покликанням якого є інформувати та основним завданням розважати глядача, відволікаючи від буденних проблем. Якщо телевізійний продукт має високий рейтинг, то можна застосувати Рroductplacement.
ProductPlacement - це класичний інструмент прихованого маркетингу. Це технологія, згідно з якою продукт впроваджується в художні твори: в події кінострічки, книги або комп'ютерної гри, життя героя. Дізнаючись про звички і смаки агентів впливу, багато глядачів починають несвідомо наслідувати їх. Товари в сюжетах представляють логотипами, згадують в розмовах, використовують в процесі акторської гри.
Найпоширеніша прихована реклами на ринках алкогольної та тютюнової продукції [2].
Прихована реклама вимагає ретельного опрацювання. При неправильної подачі можуть виникати питання з боку адміністрації ресурсів, на яких вона розміщується. Це загрожує видаленням контенту, баном, падінням довіри аудиторії і великою кількістю негативу щодо компанії.
Прихована реклама подається не афішовано, сприймається некритично. Навіювання буває умисним і неумисним, прямим і опосередкованим.
Існує безліч методів подачі прихованої рекламної інформації:
1. реклама товарів в "мильних операх" та кіно серіалів;
2. всілякі телешоу і радіо гра;
3. тенденційні, але зовні респектабельні статті в пресі;
4. хіти і шлягери, містять вказівку на певний товар;
5. подарунки знаменитостям на конкурсах і ювілеях;
6. мультфільми;
7. скандали в життя популярних фігур.
Прихована реклама включає кілька смислових засобів:
1. маскує (застосовується пряма трансакція);
2. створює фон (образ, близький іміджу товару);
3. формує ціль (прихована трансакція, що спонукає до придбання) [3].
Оскільки прихована реклама подається завуальовано, належним чином не ідентифікована, порушує правові норми, а також принцип відкритості інформації, то за ознакою введення в оману є недобросовісною, незалежно від оцінки повідомлення як позитивного чи як негативного, а відтак, є неетичною соціальною комунікацією, вплив якої на особистість і соціум несумісний з нормами гуманістичної етики.
Перспективи подальших досліджень: осмислення сутності прихованої реклами сприятиме виявленню її етичних девіацій, усуненню з інформаційного середовища маніпулятивних технологій, що впливають на підсвідомість, і в подальшому матиме практичне застосування суб’єктами рекламного ринку з метою вдосконалення етичної коректності реклами.

Список використаних джерел:
1. Дружиніна Е. Рекламна кампанія [Текст] / Е. Дружиніна // Marketingmediareview. – 2005. – №5. – С.11-18.
2. Рeйкoвский Я. Эмoции и пoзнaвaтeльныeпрoцeссы – избирaтeльнoeвлияниeэмoций [Тeкст] / Я. Рeйкoвский. – М. : Oмeгa-Л, 1989. – 194 с.
3. Муратов С.А. Моральні принципи тележурналістики.
 
Богашко
Повідомлень: 6
З нами з: Чет листопада 19, 2020 3:33 pm

Re: ПРИХОВАНА РЕКЛАМА ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Чет листопада 19, 2020 4:23 pm

Які сучасні методи та технології використання прихованої реклами Ви можете назвати, навести приклади?

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість