mukovoz_oleksandr
Тема Автор
Повідомлень: 115
З нами з: П'ят листопада 11, 2022 11:49 am

ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Чет листопада 17, 2022 4:22 am

Богуш А. В., здобувач вищої освіти
Науковий керівник:
канд. екон. наук, доцент Білошкурська Н. В.
Уманський державний педагогічний
університет імені Павла Тичини

Зростання конкурентоспроможності бізнесу безпосередньо впливає на розвиток економіки України. Запровадження маркетингових комунікацій має значний вплив на вирішення цього завдання.
Спершу розглянемо що собою являють маркетингові комунікації. Дані комунікації – це сукупність заходів, які застосовує підприємство для того, щоб інформувати споживача.
Аналізом проблем, які тісно пов’язані із політикою комунікацій займалися зарубіжні вчені, такі як: Ф. Котлер, Дж. Бернет, К. Беррі, С. Моріарті, Л. Персі, К. Беррі, А. Пулфорд, Дж. Р. Росситер, П. Сміт та інші.
Нині маркетингові комунікації посідають чільне місце серед інструментів конкурентної боротьби. На це впливає зростання кількості підприємств, які прагнуть опанувати ширший спектр сегментів на ринку, що в свою чергу стимулює застосування більш агресивної комунікаційної політики, зростання витрати на рекламу, так як на даний момент підприємству стає замало виготовити певний продукт і встановити на нього низьку ціну. Важливою стала взаємодія з клієнтами та встановлення довготривалих зв’язків [1].
Більш дієва комунікація з точки зору підприємства полягає у тому, щоб споживачі, отримавши інформацію, відреагували згідно з прогнозами та очікуваннями виробника. Щоб налагодити більш дієву взаємодію потрібно врахувати різноманітні культурні, соціальні та інші чинники, що можуть стати на заваді встановлення позитивного зв’язку з потенційним клієнтом. Якщо через певні причини повідомлення, яке ви бажаєте донести до клієнта, не дає того результату, на який ви розраховуєте, тоді варто замінити його за шляхом форми подачі інформації або зменшення кількості посередників процесу комунікації.
Також актуальність теми пояснюється новими економічними викликами, з якими стикнулись у час повномасштабного вторгнення, стрімкого розвитку Інтернет-технологій та їх впровадження в усі сфери життя. Актуальність поглиблюється зростанням конкурентного середовища на інформаційному ринку, переходом виробництва до високих технологій, що швидко реагують на попит і оперативно задовольняють його. Інтернет-маркетинг мусить допомогти підприємству здобути максимальний прибуток, підняти пізнаваність бренду та бути доступним для потенційних клієнтів.
Основними складовими комунікаційного міксу є наступні складові: робота з громадськістю, рекламування, персональні продажі та стимулювання продажу. Провідні зарубіжні фахівці до цих чотирьох основних складових додають також: виставки або ярмарки, прямий маркетинг, упакування та рекламу на місці реалізації.
Окрім розглянутих традиційних – виділяють також Інтернет-комунікації, роль яких щороку стрімко зростає.
Завдяки тому, що Інтернет дарує користувачам можливість одночасно бути в ролі не лише споживачів чи реципієнтів інформації, але і генераторами цієї інформації, у сучасному світі це надає йому провідну роль, як інструменту взаємодії з потенційними клієнтами [2].
Інтернет-технології переважають всі інші доступні способи доставки інформаційних повідомлень по швидкості і надійності. Інтернет продовжує стрімко розвиватися. Неможливо уявити життя без Інтернету у сучасному світі. Адже, за підрахунками експертів, цей вид комунікації долає нові рекорди і стає щоразу популярнішим.
Research&Branding Group провело опитування і за їх результатами станом на початок 2021 року кількість інтернет-користувачів в Україні була на позначці майже 30 мільйонів осіб, це майже 67 % населення країни. Серед реципієнтів 51 % українців у якості джерела інформації обрали Інтернет, тоді як телебачення – 44 %, а пресу та радіо зазначили лише 2 % [3].
Ще декілька років тому Інтернет сприймався переважно, як джерелом інформації. Але у сучасному світі у цій мережі користувачі переважно шукають розважальний контент та вирішують побутові проблеми. Пересічним користувачем став не лише офісний працівник, із навичками користування ПК, але і звичайний робітник.
Отже, завдяки появі технологічних інновацій комунікаційна складова діяльності підприємства, яка буде проводитись з використанням Інтернету, стане головним кроком на шляху її реалізації.
Проблематика, що стосується чіткої класифікації маркетингових взаємодій завжди буде актуальною, адже в ході швидкого розвитку технологій постійно виникають нові форми та канали комунікацій. Така ситуація безумовно присутня і в системі Інтернет-комунікацій, адже вона постійно розширюється та трансформується під впливом стрімкого розвитку науково-технічного прогресу. Значна кількість закордонних та вітчизняних дослідників маркетингу поглиблюють та розвивають теоретичні й методичні основи, започатковані класиками.
Якщо дослідити роботи провідних вчених, то можна відслідкувати стійку тенденцію переходу від масових комунікацій до персональних (індивідуальний маркетинг) шляхом цільового впливу на конкретного потенційного клієнта.
Проаналізувавши всі виклики, які стоять перед маркетинговими комунікаціями у сучасному світі, саме Інтернет-комунікації відповідають усім цим викликам. Перевагами Інтернету, як інструменту взаємодії зі споживачами є: можливість швидко визначити цільову аудиторію, двосторонній напрям комунікацій, можливість в автоматичному режимі аналізувати поведінку споживачів.

Список використаних джерел:
Братко О. С. Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. Тернопіль : Видавництво «Карт-бланш» 2006. 275 с.
Литовченко І., Пилипчук В. Інтернет-маркетинг : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2017. 184 с.
Інтернет в Україні. Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/ Інтернет_в_Україні
 
Наталія Білошкурська
Повідомлень: 12
З нами з: Чет листопада 17, 2022 7:01 am

Re: ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Чет листопада 17, 2022 7:35 am

Чому зараз інтернет-комунікації стали ключовими в бізнесі?
 
Анастасія_Б
Повідомлень: 6
З нами з: Чет листопада 17, 2022 8:40 am

Re: ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Чет листопада 17, 2022 8:49 am

Чи даний інструмент підходить всім?
 
Олена11
Повідомлень: 4
З нами з: Чет листопада 17, 2022 11:43 am

Re: ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Чет листопада 17, 2022 11:59 am

Які переваги використання Інтернет - маркетингу порівняно з традиційним маркетингом?
 
Ольга Корнєєва
Повідомлень: 2
З нами з: Чет листопада 17, 2022 1:24 pm

Re: ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Чет листопада 17, 2022 1:31 pm

Які труднощі можуть виникнути при використанні інтернету як інструменту маркетингових комунікацій?

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість