mukovoz_oleksandr
Тема Автор
Повідомлень: 115
З нами з: П'ят листопада 11, 2022 11:49 am

УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Чет листопада 17, 2022 4:25 am

Сівокоз А. С., здобувач вищої освіти
Науковий керівник:
ст. викладач Гарматюк О. В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Реклама сьогодні відіграє ключову роль у розвитку ринкової економіки та є її важливим елементом. З точки зору маркетингового консультування реклама – один із багатьох інструментів маркетингу, що забезпечує важливу функцію – комунікацію. Фірми по-різному використовують рекламу - від простого оповіщення покупців про ціни на продукцію та умови постачання до повного її спектру, що включає всі можливі методи та засоби. Необхідність у розробці рекламної кампанії виникає при виході на новий ринок, пропозиції нової продукції, значній зміні ринкової ситуації, корекції іміджу. Також актуальна на даний час розробка рекламних кампаній для залучення дилерів, торгових посередників.
З кожним роком у сучасному бізнесі з'являється все більше конкурентів, складнощів у веденні бізнесу, зростає динаміка подій. Все це призводить до ускладнення масових комунікацій компаній, яким для утримання своїх позицій недостатньо просто розміщувати оголошення в газетах. Доводиться вигадувати, винаходити нові форми, вдаватися до інноваційних рішень у сфері реклами, комунікацій із споживачами.
Питання сутності та організації рекламної діяльності, її місця та ролі є предметом пильної уваги вчених-економістів. Їх діяльність над ринком визначається виконуваними функціями стосовно товаровиробникам і споживачам. Заохочування до дії купівлі товару приймається вже у магазині, отже, торгове підприємство отримує всі шанси активно проводити покупця. Активне впливом геть покупця впливає реклами, що у своє чергу стає однією з способів стимулювання продажу товарів. За рахунок правильного застосування рекламних заходів торгові підприємства значно збільшують продажі, отже, відбувається зростання прибутку підприємства, що позитивно впливає на діяльність торгового підприємства.
Рекламна діяльність у торгівлі - це організація та управління процесами планування, створення, виробництва, доведення рекламних повідомлень торгової компанії до цільової аудиторії, а також контроль ефективності рекламних заходів.
Систематична рекламна діяльність стала розвиватися особливо інтенсивно у зв'язку з переходом вітчизняних торгівельних підприємств на ринкові методи господарювання, посилюючи конкуренцію і викликаючи зростання невизначеності та динамічності в навколишньому середовищі. Внаслідок цього виникла диспропорція між колишніми і новими господарськими механізмами, що змусила підприємства надати першочергове значення маркетинговим механізмам управління виробництвом і збутом товарів та послуг [1].
Ефективність рекламної кампанії торгівельного підприємства залежить від того, наскільки точно рекламне звернення буде спрямоване на цільову аудиторію. Оптимальне визначення аудиторії сприяє точне позиціонування компанії серед інших. Тому рекламодавці прагнуть зайняти свою нішу, що неможливо без оцінки свого місця на ринку, тобто всебічного вивчення середовища, в якому доводиться існувати і розвиватись підприємству, а також реалізовувати рекламну діяльність. Чим більше самостійності у ринкових структур, тим більше виявляється потреба в активній рекламної інформації, що впливає поведінка суб'єктів господарювання над ринком. За сприяння рекламної діяльності ринок стає більш ясним і доступним для покупців із різними потребами, доходами, традиціями.
Оскільки інтереси зацікавлених груп у рекламній діяльності підприємства різні, то критерієм ефективності управління є здатність підтримувати певний баланс між такими різними цілями, як обсяг продажів, прибуток, доходи, дотримання інтересів персоналу і покупців, захист навколишнього середовища тощо. Необхідно зазначити, що узгодження цих інтересів і формування на їхній основі комплексу рекламних цілей підприємства є основною задачею управління [2]. Цілі рекламного звернення, а тим паче всієї рекламної кампанії мають бути встановлені чітко, обов'язково виражені кількісно і за термінами.
Дослідженню ефективності рекламних повідомлень приділена увага в наукових роботах багатьох відомих дослідників. Для визначення ефективності реклами використовують поняття економічної та комунікативної ефективності. Економічна ефективність реклами визначає економічний результат, який підприємство отримує за певний проміжок часу. Комунікативна ефективність реклами спрямована на оцінку поінформованості аудиторії споживачів [3].
Насамперед усіх цікавить комунікативна ефективність реклами, яка визначається ефективністю контакту зі споживачем. Цей показник планується рекламістами протягом усього процесу створення та виробництва рекламного продукту. І це підрахована теоретично і закладена у вихідні дані всієї рекламної кампанії ефективність є основою отримання надалі економічної ефективності, тобто. ефективності отримання прибутку Цей вид ефективності виникає під час контакту споживача з товаром у місцях продажу.
Економічна ефективність реклами тісно пов'язана з цілями, які ставляться під час проведення рекламного заходу, і тією сумою грошових коштів, виділених для його проведення:
1) чи відповідають виділені на рекламу кошти, поставлені перед рекламою мети;
2) чи досягнуто поставленої мети в результаті рекламного заходу.
Якщо ці поняття врівноважують одне одного, то реклама економічно ефективна.
Торгівельне підприємство повинно намагатися, щоб їх реклама задовольняла наступним вимогам:
- чітко формулювала ринкову позицію товару, тобто. містила інформацію про специфіку його використання, на відміну від товарів конкурентів;
- обіцяла споживачеві суттєві вигоди при придбанні товару, навіщо показуються його переваги, створюється позитивний образ;
- містила оригінальну та легку для сприйняття рекламну ідею;
- створювала і впроваджувала у свідомість ясний, продуманий в деталях образ товару-стереотип, що збільшує його цінності в очах споживачів;
- привертала увагу, що досягається вдалими мистецькими та текстовими рішеннями, розміщенням рекламного оголошення у засобах масової інформації, які мають високу репутацію;
- робила акцент на нові унікальні риси та властивості товару, що є передумовою успіху на ринку та найбільш діє складовою рекламною аргументацією.
Таким чином, різні засоби реклами мають різні рівні ефективності, мають різні особливості використання. Тому ухвалення рішення про використання того чи іншого типу рекламоносія під час проведення рекламної кампанії, вибір виду рекламного впливу є індивідуальним процесом для кожної компанії в залежності від сфери її діяльності, та особливостей продукції, що реалізується.

Список використаних джерел:
1. Крючко Л. С., Кравченко Ю. В., Локотькова А. І. управління рекламною діяльністю та напрями її вдосконалення. Економіка та держава. 2019. № 11. С. 92-95.
2. Оністрат О. В. Ефективність рекламної діяльності підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2017. №7.
3. Водяник М.О. Сучасні тенденції розвитку реклами як базового інструменту маркетингових комунікацій. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2016. №16. С. 61-65.
 
Наталія Білошкурська
Повідомлень: 12
З нами з: Чет листопада 17, 2022 7:01 am

Re: УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Чет листопада 17, 2022 7:13 am

Цікаво, чи має ефект реклама у друкованих мас-медіа в епоху цифровізації?
 
Анастасія_Б
Повідомлень: 6
З нами з: Чет листопада 17, 2022 8:40 am

Re: УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Чет листопада 17, 2022 11:41 am

Які інструменти реклами зараз найбільш актуальні?
 
Олена11
Повідомлень: 4
З нами з: Чет листопада 17, 2022 11:43 am

Re: УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Чет листопада 17, 2022 11:46 am

Ефективність реклами залежить від глибини попереднього аналізу.
 
Олена11
Повідомлень: 4
З нами з: Чет листопада 17, 2022 11:43 am

Re: УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Чет листопада 17, 2022 11:48 am

Яка найефективніша реклама - важке запитання. Все залежить від типу бізнесу, бюджету та цільової аудиторії.

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей