Модератор: mukovoz_oleksandr

 
mukovoz_oleksandr
Тема Автор
Повідомлень: 115
З нами з: П'ят листопада 11, 2022 11:49 am

АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ РЕГІОНУ

Вів листопада 14, 2023 8:49 pm

Будушевський Р. В., здобувач вищої освіти
Науковий керівник:
канд. екон. наук., доцент Слатвінська Л. А.
Уманський державний педагогічний
університет імені Павла Тичини


З огляду досліджень вітчизняних вчених для сучасної світової готельної індустрії характерна низка різноманітних типів управління, що представлені як одноособовим управлінням так і корпоративним менеджментом, франчайзингом, консорціумами, а також різноманітними варіаціями їх поєднання. Значна кількість компаній, що є власниками готелів базує своє управління на професіональному менеджменті, послуги якого купують у спеціалізованих менеджерських компаній на основі договору. Звичною формою на сьогодні є управління, коли окремі компанії керують не тільки власними готелями, але й готельним бізнесом, що належить іншим власникам. Частина власності готельного господарства може бути представлена в акціонерній формі – власники володіють контрольним пакетом акцій або представляють лише незначну його частку, можуть продавати права франшизи, а також володіти часткою власності, що входить в консорціум. Інші учасники ринку займаються лише менеджментом або франчайзингом [1, 2].
Сучасний готельний продукт в процесі свого розвитку трансформувався у дві форми – матеріальну та нематеріальну. Матеріальна форма існувала з самого початку існування готельного господарства. Нематеріальна розвивалась і поширювалась з розвитком додаткових послуг і посиленням конкуренції. Зважаючи на те, що готельний бізнес пройшов певну еволюцію, від надання платних послуг з розміщення в готелях до проживання, разом із наданням харчування і додаткових послуг змінювались і виробились конкретні принципи управління основою яких стали теоретичні напрацювання провідник економістів минулого. Розвиток сфери готельного бізнесу лежить у площині, насамперед макроекономічного управління. В основі будь-якого управління лежить організація, яка складається з певного набору інструментів і які формують собою механізм та методи. Основними елементами управління є методи організації процесу діяльності, тобто впливу на об’єкт і безпосередньо сама діяльність. Організація процесу успішного ведення бізнесу складається з методів планування; структурування; правового впливу; контролінгу, аналітичному інформуванні та корегуванні [3].
Саме на це й потрібно звернути увагу, адже стан сучасного готельного господарства в регіонах України часто не відповідає міжнародним стандартам та нормам перебування у готелі. Кількість готельних підприємств є також незначною та в період проведення масштабних заходів в регіонах не задовольняє попит на готельні послуги. Інноваційні технології в готельному господарстві України впроваджуються надзвичайно повільно. Асортимент сучасних українських готельних послуг є також незначним. Основними «гравцями» готельного бізнесу регіонів є мікро-, малі і середні підприємства.
Сьогодні підприємницька діяльність у готельному бізнесі здійснюється в умовах повномасштабної війни. Але, попри складнощі та виклики, з якими стикаються українці, готельний бізнес продовжує розвиватися. Фактично, ми спостерігаємо зростання кількості гостей, які приїздять в готелі на тих територіях, де немає бойових дій. Дохід готелям приносять внутрішні туристи та іноземці, які працюють в Україні, а саме представники ЗМІ, дипломатичні місії, волонтерські організації, представники бізнесів, адже багато компаній і підприємців продовжують здійснювати ділову активність в Україні та у Черкаському регіоні зокрема. Переговори та конференції вимагають відповідних місць для проживання та проведення зустрічей. Готельні комплекси надають зручні умови для ділових поїздок, забезпечуючи необхідну інфраструктуру та сервіс. Пауза в міжнародному туризмі, спричинена війною, призводить до того, що українські туристи споживають внутрішній туристичний продукт. Багато українців обирають відпочинок і подорожі всередині своєї країни і готелі стають популярним місцем для проведення відпустки [4].
Черкащина володіє багатою культурною та історичною спадщиною, а також різноманітними природними пам’ятками у містах та селах. Після початку повномасштабної війни на Черкащині спостерігалася масова міграція переселенців. Здебільшого такі люди виїжджали від небезпеки в регіони, що знаходилися далеко від фронту. Деякі готельні комплекси Черкащини пропонували різні варіанти проживання для тимчасових переселенців, надаючи комфорт і безпеку, необхідні для проживання в непростих умовах. Попри виклики, пов’язані з воєнним конфліктом, готельний бізнес Черкащини приваблює відвідувачів демонструючи адаптивність та стійкість.
Отже, організація управління готелями в регіоні відіграє ключову роль у забезпеченні загального успіху та ефективності індустрії гостинності. Ефективні управлінські стратегії допомагають готелям надавати першокласні послуги, що призводить до підвищення рівня задоволеності гостей та їхнього повторного відвідування. Крім того, налагоджені операції та добре підготовлений персонал можуть значно підвищити економічну ефективність готелів, максимізуючи прибуток. Нарешті, добре організована структура управління може також сприяти співпраці всередині місцевої готельної спільноти, створюючи
позитивне і конкурентне середовище, яке приносить користь як мандрівникам, так і місцевій економіці.


Список використаних джерел:
1. Готельний бізнес : теорія та практика : підручник / Мальська М. П., Пандяк І. Г. 2-ге вид., перероб. та доп. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 472 с.
2. Поворознюк І. М., Слатвінська Л. А., Бербец Т. М. Формування конкурентоспроможності готельних послуг регіону. Економічні горизонти. №3. 2018. С.107 – 120.
3. Денисенко, М., & Будякова, О. (2021). СУЧАСНІ ПРИНЦИПИ ТА МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ БІЗНЕСОМ В КОНТЕКСТІ НАДАННЯ ЯКІСНОГО ПРОДУКТУ. Вчені записки Університету «КРОК», (2 (62), 73–81. URL: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-62-73-81 (дата звернення: 03.11.2023).
4. Готельний бізнес в Україні в умовах війни. URL:https://visitukraine.today/uk/blog/2150 ... ist-gostei (дата звернення: 03.11.2023).
 
Ольга ДЖОГА
Повідомлень: 3
З нами з: Чет листопада 16, 2023 7:33 am

Re: АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ РЕГІОНУ

Чет листопада 16, 2023 12:41 pm

Як на Вашу думку, після військових дій чи буде збільшуватися кількість закладів, що надають послуги за франчайзингом?

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість