slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Сер жовтня 30, 2019 12:35 pm

Зубкова А. Р., студентка
Науковий керівник:
викладач Гарматюк О. В.
Уманський державний педагогічний університет Імені Павла Тичини

Інформаційні технології охоплюють всі сфери нашого життя. Маркетинг не є винятком. Стрімкий розвиток девайсів і вільний доступ до інтернету з будь-якої точки світу є головними факторами впливу на формування маркетингових тенденцій майбутнього і є актуальною темою на сучасному етапі. маркетинг майбутнього ґрунтується на тому, що кошти інноваційних технологій займають центральне місце у взаємодії продавець-покупець.
Інтернет як глобальна інформаційна система, що регулюється природними економічними законами, потенційно здатний зменшити цю напругу шляхом своєрідного вирівнювання можливостей усіх користувачів даного середовища. Інтернет-маркетинг має на сьогоднішній день досить широкий набір технологій, які дозволяють вивести бізнес на якісно новий рівень [2].
Інтернет-маркетинг – це комплекс маркетингових інструментів, які допомагають залучати нових клієнтів і зберігати старих. У плані інструментів і каналів просування інтернет-маркетинг дуже схожий на Digital Market [1, с. 25]. Величезним плюсом інструментів, які вони використовують, є доступність – практично кожен може зробити сайт або почати вести сторінку свого бізнесу в соціальних мережах, але тут же виявляються перші проблеми інтернет-маркетинг.
Інтернет-маркетинг має ряд особливих переваг [3, с. 85]:
− потенційний клієнт може оперативно подивитися інформацію про послуги або товар;
− допомагає економити рекламний бюджет;
− розширює межі – з будь-якої точки світу можна управляти процесом;
− доступніші і не потребують великих затрат часу рекламні канали; можливість рекламуватися тільки для цільової аудиторії – таргетинг;
− детальна статистика, відстеження конверсії, CTR, ROI та інших показників.
Перспектива розвитку інтернет-маркетингу ще і в тому, що середньостатистичний користувач всесвітньої павутини більш забезпечений матеріально і має більш високу купівельну спроможність в порівнянні з середньостатистичним споживачем. Крім цього, сприйняття отриманої в мережі інформації відбувається легше, без видимого тиску і нав'язування. Створюється можливість для споживачів формувати свою власну незалежну думку. Це позитивно впливає на бажання придбати товар або скористатися послугою.
Маркетинг в мережі Інтернет відповідає класичній концепції маркетингу традиційного підприємства. Він включає в себе всі складові маркетингової діяльності: дослідження ринку, покупців і зовнішнього середовища; просування продукції, брендинг, роботу з посередниками, організацію торгово-збутової діяльності. Разом з тим, електронний маркетинг має особливу специфіку, яка, в першу чергу, полягає в появі нових інструментів проведення маркетингової кампанії. При електронному маркетингу відбувається об’єднання традиційних методів маркетингу і новітніх інформаційних технологій.
Можна виділити три основних напрямки Інтернет-маркетингу, відповідно до яких доцільно розглядати його інструменти та особливості:
− маркетингові дослідження з позиції виробника / продавця продукції;
− проведення кампанії по просуванню
− організація торгівлі через Інтернет.
Традиційний маркетинг поступово відходить на другий план. Можна спостерігати трансформацію аспектів маркетингу в інтернет-маркетинг табл 1.
Таблиця 1
Відмінності інтернет-маркетингу від традиційного
Елемент маркетингу Традиційний маркетинг Інтернет-маркетинг
Обслуговування Тільки робочі години компанії. Цілодобовий контакт зі споживачем.
Реклама Друкована продукція, публікації в ЗМІ. Обмежений розмір інформаційного посилу Друкована продукція, публікації в ЗМІ. Обмежений розмір інформаційного посилу
Збуту Безпосередній контакт з реальними споживачами. Відеоконференції, онлайн переговори, інтернет листування зі споживачами
Маркетингові дослідження Дорогі дослідження, що займають тривалий час Використання безкоштовних сервісів для збору думок, онлайн розсилка опитувань.

Існує безліч інструментів інтернет-маркетингу. Нижче представлені найбільш популярні з них:
1) Поштова розсилка. Одним з переваг даного інструменту є можливість сегментування цільової аудиторії. Можна коригувати рекламне посилання в залежності від географічного положення, професії і віку потенційного споживача.
2) Пошукова оптимізація (SEO) є потужним інструментом для залучення цільових користувачів з пошукових сайтів.
3) SMM. Даний інструмент використовується для просування в соціальних медіа (блоги форуми, соціальні мережі і т.д.)
4) Пошукова реклама. Даний вид реклами з’являється в той момент, коли потенційний покупець вводить схожий запит в пошуковому роботі (Google, Яндекс).
5) Відео маркетинг. Зараз спостерігається стрімке зростання даного інструменту інтернет-маркетингу. Потенційні покупці краще реагують на відео рекламу, ніж звичайний текстовий посил.
6) Формування громадської думки. За допомогою даного інструменту можна сформувати позитивний імідж компанії і підвищити пізнаваність серед споживачів.
Таким чином інтернет-маркетинг має ряд переваг перед традиційним маркетингом. В умовах жорсткої конкуренції, виробники в сфері послуг повинні ретельно вибудовувати маркетингову стратегію компанії, де особлива увага повинна приділятися таким аспектам, як оперативність, що допоможе досягти конкурентної переваги на ринку послуг.

Список використаних джерел:
1. Акулич М. В. Интернет-маркетинг : Учебник для бакалавров. Москва : Дашков и К, 2016. 352 c.
2. Богуславська М. Новітні технології інтернет-маркетингу. Інтернаука. 2017. № 5. С. 108–110.
3. Смирнов А. Г. Ледовое побоище. Маркетинговые инструменты для продвижения бизнеса в Интернете. Санкт-Петербург: ИГ Весь, 2015. 176 c.
 
Алла
Повідомлень: 1
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 11:43 am

Re: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Чет жовтня 31, 2019 11:46 am

Яка роль інтернет -маркетингу у просуванні товару?

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей