slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ В ТУРИЗМІ

Сер жовтня 30, 2019 12:51 pm

Антонюк В. В., студентка
Науковий керівник:
викладач Литвин О. В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Туристичний бізнес є однією з найдинамічніших галузей економіки і вважається гіперінформатизованим бізнес-напрямом.
Діяльність в туризмі досить тісно пов'язана із великою кількістю різноманітної інформації, яку необхідно обробляти, відсортувати непотрібну, фільтрувати, здійснювати пошук необхідних даних тощо. Обсяг інформації постійно збільшується, завдання ускладнюються і тому впровадження інформаційних технологій для володіння і оперування інформацією стає складовою діяльності професіоналів в будь-якій сфері, і є важливим чинником успіху [2, c. 23].
Якісне ведення туристичного бізнесу в сучасних умовах неможливо забезпечити без впровадження й застосування новітніх інформаційних технологій, які забезпечують:
 інтеграцію і зв'язок;
 покращення якості послуг;
 передачу великого обсягу інформації;
 збільшення швидкості обслуговування та ефективність діяльності;
 можливість враховуючи потреби кожного індивідуального клієнта;
 ефективний зворотній зв’язок [5]
Найбільше сучасні комп’ютерні технології впливають на просування туристичного продукту (розповсюдження та продаж). Насамперед це стосується можливості формування нових маркетингових каналів просування та збуту туристичного продукту. Так, у рекламі широко розповсюджена пряма розсилка туристичної інформації електронною поштою. В останні роки більшість туристичних підприємств створюють власні інтернет-сайти [4, c. 349].
Інформаційні технології дозволяють значно підвищити якість взаємодії туристичної компанії із клієнтом, впливають на функції керування й налагодження взаємин між ними. У самій ідеї поліпшення взаємодії компанії із клієнтом немає нічого незвичайного, але зараз, з бурхливим розвитком інформаційних технологій, вона знайшла новий вигляд, нову назву й одержала новий розвиток, оскільки сучасні технології дозволяють реалізувати її на іншому рівні функціональності за допомогою інтегрованих Crm-систем. CRM – Customer Relation ship Management (керування взаєминами із клієнтом) [1, c. 30].
Застосування сучасних інформаційних технологій дає можливість підвищувати безпеку та якість туристичних послуг. На сьогоднішній день в туризмі використовують глобальні розподільчі системи (Global Distribution System), які забезпечують швидке і зручне бронювання квитків на транспортні засоби, резервування місць у засобах розміщення, прокат автомобілів, обмін валют, замовлення квитків на спортивні та культурні заходи тощо. Найбільшими глобальними розподільчими системами на міжнародному ринку туристичних послуг є AMADEUS, Worldspan, Galileo, Sabre. Разом ці системи нараховують приблизно 500000 терміналів, встановлених у готелях по всьому світу, що займає більше 90% ринку, 10% займають регіональні системи резервування та системи, які знаходяться у стадії злиття з однією з вищеперерахованих. Кожна GDS, хоча й є глобальною, має свій арсенал розповсюдження. Для Amadeus та Galileo – це передусім Європа, для Sabre та Worldspan – Америка [5].
Розвиток туристичного ринку, підвищення рівня вимог споживачів до якості послуг вимагають застосування сучасних інформаційних технологій і систем. Їх активне впровадження є необхідною умовою успішного функціонування туристичних підприємств. Точність, надійність, оперативність і висока швидкість обробки та передачі інформації визначає ефективність управлінських рішень, стає найважливішим фактором економічного зростання галузі [3, c. 26].
Отже, система інформаційних технологій, що використовуються в туризмі і складається з комп'ютерної системи резервування, системи проведення телеконференцій, відеосистем, комп'ютерів, інформаційних систем управління, електронних інформаційних систем авіаліній, електронної пересилки грошей, телефонних мереж, рухливих засобів повідомлення допомагає підвищити безпеку та якість туристичних послуг.

Список використаних джерел:
1. Білогурова Г. В. Інформаційні системи і технології в туризмі : монографія. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2016. 249 с.
2. Кугач Т.Г. Інформаційні системи і технології в туризмі : монографія. Київ : КНУ ім. Т. Г. Шевченка, 2015. 195 с.
3. Красовська О. Ю. Проценко Н.М. Синявіна Ю.В.Інфомаційні технології у сучасній індустрії туризму. Наукові науки. 2018. № 30, т. 2. С. 159.
4. Рудківська А. Ю., Рудківський О.А. Інформаційні системи управління туристичними підприємствами та креативний підхід. Економіка та суспільство. 2018. № 17. С.348-350.
5. Яровий В. Ф. Вплив інформаційних та комунікаційних та комунікаційних стратегій на підвищення інвестиційної привабливості туристичних підприємств та дестинацій. Агросвіт. 2017. № 19-20. С. 43-47.
 
Аватар користувача
Ronya BOSS
Повідомлень: 20
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 10:50 am

Re: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ В ТУРИЗМІ

Чет жовтня 31, 2019 11:12 am

Цікава теза :D
 
Шуляк Катерина
Повідомлень: 12
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 10:54 am

Re: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ В ТУРИЗМІ

Чет жовтня 31, 2019 11:20 am

Дізналась багато цікавого. Дякую
 
Elena
Повідомлень: 18
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 11:03 am

Re: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ В ТУРИЗМІ

Чет жовтня 31, 2019 11:22 am

чи має прямий вплив розвиток туризму на економіку країни в цілому? обгрунтуй свою думку
 
annasvit09
Повідомлень: 10
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 10:49 am

Re: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ В ТУРИЗМІ

Чет жовтня 31, 2019 11:24 am

Цікава інформація
 
Alina
Повідомлень: 5
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 10:52 am

Re: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ В ТУРИЗМІ

Чет жовтня 31, 2019 11:31 am

Який вплив мають комп'ютерні технології на сучасний туризм?
 
Лисёнок
Повідомлень: 11
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 11:16 am

Re: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ В ТУРИЗМІ

Чет жовтня 31, 2019 11:52 am

nice ;)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість