slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

ФОРМУВАННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Сер жовтня 30, 2019 12:35 pm

Левчук А. В., студентка
Науковий керівник:
к. е. н., доцент Бовкун О. А.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

На даний час розвиток ринкових відносин досяг такого рівня що, не залежно від розміру, як великі, так і малі підприємства, обрали головним способом оптимізації виробництва товарів і послуг – логістику. Справа в тому, що якщо обрати правильну логістичну стратегію та вдале управління логістичними процесами, то логістика допомагає забезпечити підвищення ефективності діяльності підприємства, збільшення прибутку і підвищення конкурентоспроможності. Частина діяльності фірми, що відповідає за логістику має на меті різні цілі, але найголовнішою є максимізація прибутку всіх учасників будь – якого процесу фірми. Наприклад, учасників виробництва, споживання, перевезення товару. Досягнення цієї мети полягає в усвідомленому методі, на основі полегшення праці працівникам та, як наслідок, підвищення працездатності. Раніше використовувався автоматичний метод пов’язаний на використанні інструментарію логістики.
На кожному підприємстві логістична діяльність тісно пов’язана з будь-якою суміжною діяльністю, проте найтісніший зв’язок з маркетингом. Так, маркетинг здійснює дослідження ринку і формування попиту та товарної політики – разом з логістичними підрозділами. При цьому логістика забезпечує виробництво сировиною, управління запасами в розрізі тих видів продукції, випуск яких обґрунтований маркетингом.
Маркетинг та логістика, насправді, тісно пов’язані, вони взаємодоповнюють один одного, але є досить різними. Протягом всього «життя товару» на фірмі вони перегукуються один з одним, задля головної мети задоволення потреб покупця та отримання максимального прибутку. Результати маркетингових досліджень сприяють подальшому розвитку діяльності фірми, зокрема логістичної частини. Адже, перед тим як сформувати логістичні канали розподілу потрібно провести комплексне дослідження ринку, його тенденцій і закономірностей, вибором оптимального з альтернативних варіантів, прогнозуванням кінцевих і проміжних процесів (явищ), синхронізацією дій на всіх рівнях управління. Існує аксіома «маркетинг формує попит, а логістика його реалізує», що узагальнює певну взаємну залежність один від одного маркетингу та логістики.
В фірмах, на основі вищесказаних причин, існує окремий напрямок діяльності – маркетингова логістика. Вона охоплює всі завдання логістики та маркетингу. Працівники які працюють в даному випадку прогнозують продажі на основі вивчення попиту, планують виробництво на основі інформації про ринок, обробляють замовлення та відповідають за їх доставку, а в деяких випадках виконують післяпродажне обслуговування.
Логістика, з одного боку, впливає на прийняття маркетингових рішень, з іншого боку, впливає на реалізацію вже прийнятих маркетингових рішень.
Завдання маркетингу полягає в тому, щоб знайти шляхи збільшення цінності товару для покупця, тобто покращувати якість сприйняття товару і намагатися при цьому максимально знизити сукупні витрати, які включають в себе вартість придбання і витрати на експлуатацію. Таким чином, метою стратегії маркетингу та логістики має бути пошук максимального поліпшення цього співвідношення в порівнянні з конкурентами.
Вміле використання поєднання маркетингу і логістики дозволить приймати швидкі та раціональні рішення щодо забезпечення ефективної взаємодії між внутрішнім та зовнішнім середовищем підприємства; впровадження маркетинг-логістичного управління підприємством допоможе оптимізувати збутову діяльність за рахунок аналізу оборотності та пришвидшення продажів; товарно-матеріальні запаси на підставі прогнозу реалізації; контроль ринкової кон’юнктури та поточних купівельних переваг; взаємовідносини із постачальниками та споживачами; виробничі та операційні витрати.

Список використаних джерел:
1. Вівчар О. І. Застосування логістичного підходу до управління матеріальними потоками : Матеріали ХІІ наукової конференції ТДТУ ім. І. Пулюя. Тернопіль.2008.
2. Капустин С. Н. Современные технологии управления для оптимизации бизнеса компании. Москва: ИД «Дашков и К», 2013.
 
Богашко Олександр
Повідомлень: 31
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 10:10 am

Re: ФОРМУВАННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

П'ят листопада 01, 2019 6:36 am

Які особливості маркетингової логістики та на яких підприємствах її доцільно використовувати?

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей