Сторінка 1 з 1

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ЦІЛІ ТА ЗМІСТ

Додано: Сер жовтня 30, 2019 12:34 pm
slaven94
Делікатна К. В., студентка
Науковий керівник:
к. е. н., доцент Гуменюк А. В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

В умовах конкуренції та постійно мінливих ринкових умов значна увага приділяється маркетинговим дослідженням. Їх результати у майбутньому є базою для формування кошторису продажів, а виходячи з цього і запланованих рівнів доходу та прибутку від реалізації продукції.
Маркетингові дослідження допомагають компанії розв’язувати такі проблеми:
− визначити перспективу масового виробництва товарів чи послуг;
− встановити ієрархію характеристик товарів чи послуг, яка може забезпечити їх успіх на ринку;
− проаналізувати типології та мотивації наявних та потенційних клієнтів;
− визначити ціни та найвигідніші умови продажу товарів та послуг.
Отже, маркетингове дослідження  це різновид соціологічного аналізу, сфокусованого на вивченні ринкової ситуації, бажань, уподобань і поведінки споживачів та інших гравців ринку. На практиці воно складається з системного пошуку, збору та аналізу інформації для того, щоб прийняти правильні управлінські рішення в області виробництва і збуту продукції компанії [1].
Метою будь-якого маркетингового дослідження є формування стратегії і тактики компанії з урахуванням реально існуючих і потенційно можливих факторів і умов ринку, з одного боку, і її позиції і перспектив  з іншого. При цьому сутність дослідження традиційно полягає не у встановленні якоїсь абсолютної істини, а в зниженні рівня невизначеності ринкової ситуації, особливо при довгостроковому прогнозі. На основі грамотно проведеного дослідження компанія отримує можливість знизити бізнес-ризики і можливі втрати.
Підсумком маркетингових досліджень є розробка маркетингової стратегії для компанії, метою якої є вибір цільового ринку та маркетингового комплексу, відповідність якого допоможе забезпечити граничний ефект від продажу товару та послуг [2].
Обираючи цільовий ринок, потрібно обґрунтувати відповідь на питання: який товар необхідний споживачеві? Для цього треба встановити раціональні сегменти концентрованого, диференційованого або недиференційованого ринку, який обслуговуватиме підприємство.
Вибір комплексу маркетингу пов'язаний із встановленням оптимального поєднання його елементів: найменування товару, його ціни, місця розповсюдження та стимулювання збуту. Виходячи з прийнятої маркетингової стратегії розробляються головні управлінські рішення, які спрямовують діяльність фірми на розв'язання проблем, які виникають або можуть виникнути у потенційного споживача товарів, робіт та послуг. Цей принцип може бути реалізований, якщо база для прийняття рішень з організаційних, технологічних, соціальних та виробничих питань є результатом дослідження потреб наявних або потенційних покупців [3].
Отже, маркетингові дослідження проводяться для того, щоб зібрати всю відповідну інформацію про ринок і відповідно розробити маркетингові стратегії.

Список використаних джерел:
1. Зачем нужны маркетинговые исследования и как их результаты могут помочь бизнесу. Гид потребителя. Деловой мир. URL: https://www.kp.ru/guide /marketingovye-issledovanija.html (дата звернення 01.10.2019).
2. Григорчук Т. В. Маркетинг : Посібник. Київ: Університет «Україна», 2007. Сутність маркетингових досліджень. URL: https://www.sites.google.com /site/marketingdistance/tema-2/1-sutnist-struktura-j-osnovni-napramki-marketingovih -doslidzen (дата звернення 01.10.2019).
3. Маркетинговые исследования: их цели и содержание. Маркетинг: веб-сайт. URL: https://reklamaster.com/marketing-and-a ... derzhanie/ (дата звернення 02.10.2019).

Re: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ЦІЛІ ТА ЗМІСТ

Додано: Чет жовтня 31, 2019 11:48 am
Ірина2222
Чи є важливим проведення маркетингових досліджень?

Re: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ЦІЛІ ТА ЗМІСТ

Додано: Чет жовтня 31, 2019 12:00 pm
Ольгa13579
Які методи отримання маркетингової інформації Ви вважаєте найбільш достовірними?

Re: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ЦІЛІ ТА ЗМІСТ

Додано: Чет жовтня 31, 2019 12:23 pm
tetyanayashchuk
Які завдання проведення маркетингових досліджень?

Re: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ЦІЛІ ТА ЗМІСТ

Додано: П'ят листопада 01, 2019 9:42 am
Наталя
[quote="Ірина2222"]Чи є важливим проведення маркетингових досліджень?[/quote]
Та, оскільки важливою складовою частиною будь-якої маркетингової діяльності є саме маркетингові дослідження, як надзвичайно важливі заходи, які треба здійснювати планомірно і постійно, для співставлення очікуваних результатів з реальною ситуацією на ринку для своєчасного реагування на неї і внесення коректив у підприємницьку діяльність.

Re: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ЦІЛІ ТА ЗМІСТ

Додано: П'ят листопада 01, 2019 9:45 am
Наталя
[quote="tetyanayashchuk"]Які завдання проведення маркетингових досліджень?[/quote]
Маркетингові дослідження покликані вирішувати достатньо різних завдань. Основними з них є:
-дослідження ринку та його основних суб'єктів, тобто поведінки споживачів, конкурентів, постачальників, посередників, контактних аудиторій, аналіз та прогнозування кон'юнктури ринку;
- оцінка конкурентних позицій підприємства та його продукції на ринку і розробка на підставі цього рекомендацій з її покращання;
o розробка рекомендацій щодо формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства на підставі дослідження ринку;
- прогнозування збуту на товари підприємства.

Re: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ЦІЛІ ТА ЗМІСТ

Додано: П'ят листопада 01, 2019 9:47 am
SaN_BoG
При проведенні маркетингових досліджень, доцільно виконати такі завдання: дослідити ринок, оцінити конкурентоспроможність нашого підприємства та його продукції на ринку, а також розробити на підставі цього певні рекомендації, як можна покращити діяльність нашого підприємства а також зробити його більш продуктивним, ніж воно є зараз.

Re: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ЦІЛІ ТА ЗМІСТ

Додано: П'ят листопада 01, 2019 9:55 am
Наталя
[quote="Ольгa13579"]Які методи отримання маркетингової інформації Ви вважаєте найбільш достовірними?[/quote]
З огляду на умови конкурентної боротьби, при яких нерідко свідомо спотворюється реальний стан зовнішнього і внутрішнього середовища, маркетологам сучасних підприємств краще вибрати кілька джерел маркетингової інформації. Тому що зіставлення і перевірка на несуперечність отриманих з декількох джерел відомостей дозволяє підвищити якість маркетингової інформації, виключити з розгляду недостовірну інформацію до етапу прийняття управлінських рішень.