slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

ОСОБЛИВОСТІ ПАРТИЗАНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ В ПРОСУВАННІ ТОВАРУ

Сер жовтня 30, 2019 12:35 pm

Кучер А. В., студентка
Науковий керівник:
викладач Гарматюк О. В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

У зв’язку з тим, що інформаційний простір перенасичений рекламою, фахівці й представники компаній все частіше говорять, що традиційні маркетингові інструменти втрачають ефективність. Проблема ефективності реклами постає тим гостріше, чим швидше ростуть ціни на її розміщення. У цих умовах компанії починають звертати увагу на альтернативні прямої реклами способи комунікації, одним з яких є партизанський маркетинг.
Технології «партизанського» маркетингу вперше почали застосовуватися в США в 1980-ті роки. Засновником концепції «партизанського» маркетингу є Дж. К. Левінсон [1], а одним з основних теоретиків – П. Хенлі.
Партизанський маркетинг – це не що інше, як вбудована практика реклами, коли споживач бере участь у попередньо запланованому виконанні за участю бренду або інформації про нього.
Тенденції міжнародного бізнесу показують, що успішні компанії все частіше використовують у своїй роботі нетрадиційні методи ведення бізнесу. Один із таких способів поліпшити конкурентоспроможність підприємств – це «партизанський маркетинг» – маркетингова концепція, на яку спрямована своя маркетингова ніша, відмовитися від конкуренції з потужними конкурентами та нетрадиційними але ефективні способи реклами та просування своїх товарів та послуг. Сьогодні є тенденція до збільшення частки партизанського маркетингу в загальному бюджеті міжнародної компанії. Це надзвичайно перспективний сучасний підхід до реклами для Української компанії також тому, що для цього не потрібні значні ресурси та час. У цьому документі розглядається використання нетрадиційного або «партизанського» маркетингу. Зокрема, робиться аналіз природи, основних принципів, підвидів цього виду маркетингу та розглянуто їх практичне застосування для утримання та залучення клієнтів. Поняття партизанського маркетингу визначається як нетрадиційна маркетингова концепція, що дозволяє компаніям з відносно невеликим бюджетом зробити максимальний вплив на ціль аудиторія товарів та послуг. Партизанський маркетинг характеризується гнучкістю, мобільністю і низькими витрати. «Партизанський маркетинг» використовує лише оригінальні способи продажу товарів, тоді як основні ресурси – це час, енергія та творчість, а результат – прибуток. Приклади представлено використання такого маркетингу міжнародними корпораціями. Хоча партизанський маркетинг спочатку позиціонувався як інструмент для малих та середніх підприємства, змушені використовувати його через брак коштів, сьогодні в умовах дуже конкурентоспроможного партизанського середовища маркетингові методи використовуються великими компаніями. В даний час «партизанський маркетинг» викладається більш ніж понад 30 університетів Америки.
Основними умовами використання партизанського маркетингу є:
1) замість дорогих рекламних засобів масової інформації використовуються недорогі реклами;
2) замість масштабних досліджень ринку використовуються власні незалежні дослідження ринку;
3) ретельний вибір цільової аудиторії;
4) замість прямої конкуренції – зв’язки з іншими підприємствами, які дозволяють спільні операції, встановлюються;
5) набутий досвід та попередні досягнення, покликані отримувати прибуток, при цьому конкурентні переваги у певній ніші забезпечення та лояльність клієнтів збільшення – запорука успіху.
Основні інструменти партизанського маркетингу (масові, локальні та цільові ефекти) та особливості. Описані результати їх використання, що допоможе сформувати чітке уявлення про доцільність це й важливий вид маркетингу. Ризики, які можуть виникнути під час партизанського маркетингу описуються кампанії, не організовані ефективно. Слід підкреслити, що партизанський маркетинг – це мистецтво, він побудований на креативності. Бажаний напрямок просування товарів може бути підказаний самими клієнтами, і успіх буде залежати від готовності та здатності маркетологів реалізувати свої бажання. Партизанський метод дозволяє працювати з конкретною, часто вузькою аудиторією, приносячи інформацію, розроблену саме для цього. Однак, щоб уникнути ризиків кампанії, вона повинна бути добре продумана. Особливості аудиторію слід критично перевірити, оскільки важливу роль відіграє національність громадянин, їх менталітет, ставлення, звички споживання та інші популярні риси.
Отже, інновації є невід’ємною часткою діяльності будь-якої фірми. Застосування інноваційних підходів в маркетингу є гарним стимулом підприємства, який дає змогу при правильному впроваджені підвищити конкурентні позиції компанії на певному товарному ринку. Зокрема, використання таких прийомів, як партизанський маркетинг, дозволяє охопити широку аудиторію потенційних споживачів та привернути увагу тих клієнтів, які зазвичай не чутливі до традиційних рекламних акцій. Ці заходи в цілому формують потужну систему, яка дозволяє вивести маркетингову діяльність фірми на сучасний рівень та досягти успіхів у своїй діяльності за рахунок сміливих кроків та нестандартних ідей.

Список використаних джерел:
1. Левинсон Дж. Партизанский маркетинг / пер. с англ. – Санкт-Петербург: Питер, 2006. 184 с.
2. Бобрицька Н. Д. Партизанський маркетинг на сучасному ринку. Економіка та управління. 2011. С. 123.
3. Ілляшенко Н. С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств : монографія. Суми: Вид-во СумДУ, 2011. 192 с.
 
Ірина2222
Повідомлень: 8
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 11:03 am

Re: ОСОБЛИВОСТІ ПАРТИЗАНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ В ПРОСУВАННІ ТОВАРУ

Чет жовтня 31, 2019 11:29 am

Чи можливе існування будь-якої фірми без застосування інновацій?

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей