slaven94
Адміністратор сайту
Тема Автор
Повідомлень: 83
З нами з: Чет січня 01, 1970 12:00 am

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Сер жовтня 30, 2019 12:36 pm

Сабанюк П. С., студент
Болецька В. П., студентка
Науковий керівник:
к. е. н., доцент Білошкурська Н. В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Розвиток інформаційних технологій, серед яких ключове місце зайняв інтернет, поява і бурхливе зростання електронної комерції, стали основою для виникнення нового напряму в сучасній концепції маркетингу взаємодії – інтернет-маркетингу. Багато змін у діловій сфері сьогодні відбуваються в основному за рахунок досягнень в області інформаційних технологій, що спричинило за собою перехід від маркетингу масового – до орієнтованого на конкретного клієнта.
Нині маркетологи розробляють цільові маркетингові комунікації для створення і підтримки відносин з клієнтами на певних цільових ринках. Крім того, значний розвиток інформаційних і комунікаційних технологій активізує перехід до персоніфікованих маркетингових комунікацій, розширює права і можливості клієнтів, які сьогодні розглядаються в якості партнерів у поточних ділових відносинах. У зв’язку з цим, перспективним напрямком у розвитку бізнес-комунікацій виступає Інтернет-маркетинг [1].
Сутність інтернет-маркетингу можна представити як комплекс заходів з дослідження інтернет-ринку, щодо ефективного просування і продажу товарів (послуг) за допомогою сучасних інтернет-технологій. Слід зазначити, що метою використання інтернет-маркетингу може бути збільшення продажів як на традиційному ринку, так і через мережу інтернет. Тому за рахунок широкого охоплення цільової аудиторії інтернет-маркетинг сприяє продажам і в офлайні, тобто на традиційному ринку.
Виділяють такі переваги використання інтернет-маркетингу:
1. Інтернет-маркетинг забезпечує кращі результати і доходи, ніж традиційні канали маркетингу.
2. Широке охоплення клієнтів. Ви можете продавати продукцію в будь-якій частині країни, фактично не відкриваючи торгові точки.
3. Негайні кількісні результати. Інтернет-маркетинг негайно дає кількісні результати. Ви можете вимірювати кожну дію від кліків, відвідувань, підписки і покупок.
4. Менше накладних витрат на бізнес. Оскільки бізнес знаходиться в мережі, є менше накладних витрат, ніж для інвестицій в автономні магазини.
5. Можливість відстежувати переваги клієнта. Ви можете відстежувати попередні покупки і уподобання клієнта. Це дуже корисно для персоналізації пропозицій для споживача.
6. Відносини з клієнтами. Це допомагає у встановленні міцних відносин з клієнтами в режимі реального часу. Ви можете підтримувати постійні відносини з клієнтами, відправляючи електронні листи з пропозиціями про нові продукти та послуги.
7. Зручність для клієнтів. Ви можете запускати онлайн-бізнес цілодобово, не турбуючись про тайм-аутах роботи. З іншого боку, клієнти також можуть купувати продукти на свій вибір у будь-який час, без фізичного відвідування магазинів [2].
Не зважаючи на таку кількість переваг, онлайн-маркетинг несе й негативні аспекти. До недоліків інтернет-маркетингу можна віднести:
1. Інтернет-шахрайство. Ви можете відчувати неетичні і шахрайські методи інтернет-маркетингу. Підроблені товарні знаки і логотипи можна використовувати без перевірки. Це може зіпсувати вашу репутацію.
2. В інтернеті не тільки ви і ваша реклама. Багато бізнесу розміщено в онлайні і тому у вас багато конкурентів. Таким чином ускладнюється пошук потрібної інформації. Так само дуже важко забратися якомога вище, і стати помітним, тому що тут таких багато.
3. В інтернет-маркетингу не так безпечно. Про вас і ваші комерційні секрети будуть знати всі, особливо конкуренти.
4. Так само є багато незадоволених користувачів, які не особливо бажають вносити свої особисті дані для реєстрацій на різних сайтах.
5. Недоступний. Він може бути недоступний для сільських районів. Крім того, люди похилого віку рідко користуються перевагами покупок в Інтернеті.
6. Негативні відгуки про продукти. Вони можуть різко скоротити ваш бізнес [3].
Отже, інтернет-маркетинг сьогодні є одним з найперспективніших напрямів розвитку маркетингу в світі. Варто також зазначити, що інтернет-маркетинг, як будь-який вид маркетингу має свої переваги і недоліки, які потрібно враховувати, використовуючи його інструменти в господарській діяльності підприємства. Інтернет-маркетинг дозволяє максимально здешевити витрати на збут, розширити ринок збуту товарів за рахунок охоплення нової аудиторії, застосування сучасних методів реклами, дозволяє також провести аналітику попиту на товар, що надає здатність корегувати і відповідати вимогам ринку, але при цьому варто також брати до уваги, що з розвитком інтернет-технологій, потрібно також розвивати систему збуту, враховувати можливість виходу з ладу сайту, де зберігатиметься інформація про товари. Також, рівень довіри споживача має схильність знижуватися в зв’язку з випадками шахрайства.

Список використаних джерел:
1. Томилина Н. Ю. Интернет-маркетинг в системе бизнес-коммуникаций. Альманах теоретических исследований рекламы. 2014. № 2. С. 75–91. URL : https://cyberleninka.ru/article/n/inter ... munikatsiy (дата звернення 10.09.2019).
2. Интернет-маркетинг – Влияние, плюсы и минусы. URL : http://unetway. com/tutorial/internet-marketing-influence-pros-cons (дата звернення 10.09.2019).
3. Ляшенко Г. П., Моткалюк Р. В. Інтернет-маркетинг та його інструменти. Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). 2013. № 3. С. 59–65.
 
Наталя
Повідомлень: 9
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 9:20 am

Re: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Чет жовтня 31, 2019 11:03 am

Чи розвивається сьогодні Інтернет-маркетинг в Україні?
 
Valentyna
Повідомлень: 7
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 9:31 am

Re: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Чет жовтня 31, 2019 11:07 am

Незважаючи на економічну кризу та різні зовнішні і внутрішні перешкоди ,ця сфера активно розвивається і є однією з найперспективніших напрямів розвитку маркетингу в Україні.
 
Аліна Лисак
Повідомлень: 4
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 11:04 am

Re: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Чет жовтня 31, 2019 11:11 am

Чому інтернет-маркетинг, на сьогоднішній день являється одним з найперспективніших напрямків розвитку маркетингу?
 
Дарина Кубарська
Повідомлень: 4
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 11:02 am

Re: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Чет жовтня 31, 2019 11:14 am

Як захиститися від маркетиново інтернет шахрайства?
 
Ірина2222
Повідомлень: 8
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 11:03 am

Re: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Чет жовтня 31, 2019 11:16 am

Чому в інтернет-маркетингу існує низка недоліків?
 
Valentyna
Повідомлень: 7
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 9:31 am

Re: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Чет жовтня 31, 2019 11:36 am

[quote="Дарина Кубарська"]Як захиститися від маркетиново інтернет шахрайства?[/quote]
Захиститися від крадіжки собистих даних можна так:

– ніколи не бережіть незашифровані особисті дані на жорсткому диску;

– використовуйте надійну антивірусну програму і мережний екран;

– не відкривайте додатків (вкладень) до листів незнайомих вам відправників і перевіряйте перед запуском прикладені до листів файли ваших знайомих;

– регулярно встановлюйте оновлення для операційної системи, поштового клієнта і браузера.
Це дозволить забезпечити систему від багатьох шкідливих програм.
 
Valentyna
Повідомлень: 7
З нами з: Чет жовтня 31, 2019 9:31 am

Re: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

П'ят листопада 01, 2019 9:58 am

[quote="Ірина2222"]Чому в інтернет-маркетингу існує низка недоліків?[/quote]
Інтернет-маркетинг, як будь-який вид
маркетингу має свої переваги і недоліки, які потрібно враховувати, використовуючи його
інструменти під час здійснення діяльності підприємста,рівень довіри
споживача має схильність знижуватися в зв’язку з випадками шахрайства.

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість